Koji od navedenih medija tokom konzumacije nema mogućnost preskakanja reklama?

Correct! Wrong!

Kom se, od navedenih medija, najviše veruje? (IPSOS - Srbija pod lupom 2017.)

Correct! Wrong!

Koliko se dnevno, u proseku, konzumira radio?

Correct! Wrong!

Koji medij najbolje "tagetira" prave ljude u pravo vreme?

Correct! Wrong!

Za koji medij, od navedenih, je najjeftinija produkcija efektne kampanje?

Correct! Wrong!

Koji je medij najjeftiniji za oglašavanje (po konzumentu)?

Correct! Wrong!

Koji medij, od navedenih, najviše povećava ROI kampanje?

Correct! Wrong!

Kada pričamo o audio sadržaju, koji je najkonzumiraniji oblik?

Correct! Wrong!

Koji od ovih medija beleži najveći rast u efikasnosti reklama u svetu?

Correct! Wrong!

Koji je od ovih medija ocenjen kao naprijateljskiji?

Correct! Wrong!

Koliko poznajete medije?
Ne poznajete dovoljno dobro medije!

Potrebno vam je dodatno upoznavanje sa medijima, a pogotovu ukoliko ste agencija ili oglašivač. Uradite ponovo test, pa razmislite dobro o sledećoj kampanji.
Vi ste ekspert za planiranje oglašavanja!

Vi poznajete medije odlično! Ako se do sada niste oglašavli na radiju, ili planirali kampanje koje će uključiti radio, varali ste na ovom testu.